środa, 17 kwietnia 2013

Memories never die.

       Niektórzy z was może kojarzą mnie z wcześniejszego bloga, który był swego rodzaju pamiętnikiem. Opisywałam tam swoje problemy, rozterki (ich było najwięcej), a wy często w komentarzach dopingowaliście mnie i pocieszaliście. Po dłuższej przerwie (kto wie czemu łapka w górę ;d) gdy już sobie wszystko poukładałam stwierdziłam że zamiast kontynuować starego bloga założę nowego. I tak się stało, więc witam tych którzy dotrwali do tego momentu. Możę się przedstawię, podobno grzeczność tego wymaga. Nazywam się Wiktoria, mam niecałe 16 lat i za kilka dni czeka mnie bierzmowanie i egzamin gimnazjalny. Nie ma się z czego cieszyć, pozostaje tylko płakać ;)
     Siedzenie nad książkami, podczas gdy na podwórku świeci słoneczko i jest 20 stopni? To nie dla mnie.
Jestem zawziętym spacerowiczem i stwierdzam że chyba już się nie przygotuję do tych testów. Gdzieś mnie przyjmą. Najwyżej zostanę operatorem obrabiarek skrawających lub czyścicielem powierzchni gładkich (?).
A powracając do przedstawiania się; uwielbiam śpiewać, gotować, przerabiać ubrania, Francję i dobre filmy. Często na takowych płaczę, czy to ze śmiechu czy też z powodu dramatycznego ciągu zdarzeń (czyt. śmierci lub nieszczęśliwej miłości). Jestem sobie bardzo przeciętną osobą, chociaż myślę że nie jest ze mną najgorzej. Uwielbiam specyficzne ciuchy, z czego dużo osób mnie kojarzy. Podobno mam jakiś tam swój styl,niektórym się podoba innym nie. Mało obchodzi mnie ich opinia. Jakbym się nią kierowała to myślę że siedziałabym teraz u psychiatry cała pocięta i zapłakana. A tak nie jest ;) Radzę sobie całkiem nieźle jak na razie. Oceny są całkiem dobre, wakacje się zbliżają. Byleby przeżyć kolejny tydzień. Potem już miesiąc i wakacje. Wyjazd do Bułgarii ;> Moim marzeniem jest ,jak już niektórzy wiedzą, wyjazd do Paryża. Chciałabym chociażby stanąć pod Wieżą Eiffla, zobaczyć Moulin Rouge (polecam film *_*) i zjeść francuskiego croissanta popijając francuską kawą xd
     Mam jeden jedyny ulubiony serial i jest to Glee. Może znacie może nie, wielokrotnie nagradzany zagranicą. Może tyle o mnie, jak coś mi się przypomni to dopiszę.
Hmmm... dzisiejszy dzień. Szkoła, szkoła,szkoła. Siedzenie z chłopakami na przerwach, męczarnie na dwóch godzinach wf i jeszcze większe na historii. Później chwilę posiedziałam w domu i musiałam iść do Kościółka na Tridum przed bierzmowaniem -__-  Potem troszkę pospacerowałam i wylądowałam tutaj próbując coś naskrobać. Jutro baaardzo podobny dzień, chyba że zdarzy się coś ciekawego. Pożyjemy zobaczymy ;>
Oo.. mam niską samoocenę i nie ufam ludziom. To tak by the way ale życie mnie czegoś takiego nauczyło.
Zawsze jak mi zależało to obrywałam, więc się już nie wychylam. Nie umiem matematyki, fizyki,chemii.
Jestem humanistką i na taki profil zamierzam iść do Liceum o ile gdzieś się dostanę ;)
Mam facebooka (najważniejsze haha) i ask.fm. 
Nie wiem co tam jeszcze mogę pisać, chyba skończę na dziś bo mama mi grozi że jak nie zejdę to mi internet odetnie ;) Do następnego !
Ps. Wieeem co jeszcze ! Kocham zespół Kodaline i ich teledyski. Macie w nagrodę jak dotarliście ! <3






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz